Za pravega partnerja je treba moliti!

Tale napis sem videla in pofotkala v slovenjgraški cerkvi, ko smo bili tam na izletu.

V času stavk in hudih medosebnih trenj je pomembno gojiti lepe medosebne odnose. Ko ti lahko vzamejo vse: službo, denar, dobro ime, ko te blatijo z lažmi in nate pritiskajo, ti ostane le vera vase in v lastno človeško dostojanstvo. Vendar tudi to nič ne pomeni, če ob sebi nimamo dobrih partnerjev.
Pravzaprav sem lahko zadovoljna, da imam ob sebi dobre ljudi, čeprav nisem molila, da bi mi prekrižali poti. Vesela sem za mojega taglavnega partnerja, ker me večinoma razume in s katerim si lahko deliva vse misli, načrte in pretresava življenje, stališča, modre misli (teh imava zelo veliko, samo svet še ni opazil).
Vesela sem za sodelavke in sodelavce v knjižnici, sekciji, združenju. Toliko je prijetnega in ustvarjalnega sodelovanja, toliko priložnosti, da se vedno naučim kaj novega. Na sestanku skupine za strategijo sem prestregla odlično misel: "Ne jamrej!"
Pa ne bom.
Če dobro premislim, me obkroža več dobrih kot slabih ljudi.






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vrabček, ki bi bil rad kot sraka

Veronika vs. Marjeta z vidika amaterskega in priložnostnega grboslovja

Javna beseda